Krvik Totr: absolutní humor

Čtvrtá stěhovačka O&O

Počtvrté jsme zahráli čtvrtý díl Ona & On. Stěhovali jsme se tentokrát do Inspirace na HAMU, kde jsme otevřeli čtvrtý ročník festivalu Autorská tvorba na blízko. Realizační čtyřka Novotný/Macáková/Votava/Kout se nezměnila, ani náš výkon nebyl na čtyřku. A dost se čtyřkami! Těmi nikdo z nás nedisponuje… Indisponováno bylo publikum, které početně, ale vcelku chladně přihlíželo – na festivalu KATaP jsme čekali onu vstřícnou pozornost, jenže už nás tam holt nikdo nezná, a tak jsme museli bojovat. Ono spíš publikum mlčelo, prý se mu to moc líbilo, radostné hlasy nás poté jen ovívaly. Obsahově zůstalo vše při starém, jen jsme definitivně vyhodili Neuchâtel See a nahradili ho Babím létem (takže jsou v tom jen novější písně Filtru). A také jsme využili červencového nápadu Ivana Vyskočila, aby se častěji objevoval banán (fór s Hemingwayem v knihovně je jeho, přiznáváme). Měnil se výkon – texty i písně jsou to takové, že je v nich možné mikroimprovizovat, sdělovat je pokaždé jinak, a také víc pracovat s konkrétním publikem. Petr své texty dokázal s publikem vyladil až na konci (po té urputné snaze byla ale zase taková Ulice úplně jiná, plná nových fórků, které zařídil jen jiný způsob přednesu), poněkud ztracená Zuzka se zase až na konci uklidnila a chytila (Kotě tak samozřejmě excelovalo). Fíla na výtečnou. S Tomášem jsme vymysleli moc pěkná světla. Celkově se potvrdilo, že tento díl je hratelný, opakovatelný. Byť nehrajeme často, nemá cenu hru stahovat. Ostatně jsme poprvé hráli jako Afinteatre.

PS: „Domáckou vstřícnou pozornost“ podtrhla slavná herečka a pedagožka KATaPu Jaruška Pokorná, která na závěrečné veřejné diskusi rozčileně prohlásila, že jsme „amatéři s uměleckoidními ambicemi“. Jak rozkošné nepochopení naší malé hravé radosti.