PIAF na potítku
Krvik Totr byli osloveni, aby vymysleli zábavu, kterou by zpestřili galavečer chystaného reklamního festivalu PIAF (odehraje se v květnu na Žofíně). Během ledna tak tvořili a drilovali čtyři dvouminutové vstupy (jako téma si dali parodie reklam rozdělené podle reálných festivalových kategorií). Ukázky předvedli v holešovickém sídle Publicisu programové skupině festivalu v čele s Martinem Štěpánkem a Václavem Sochorem (který je právě tím, kdo na Krviky přes PJN přišel). Bylo to samozřejmě divné (čtyři na čtyři v zasedačce…), ale nemáme se za co stydět. Naše účast je jen teoretická, a ať tak či onak, víc nevymyslíme ani nepředvedeme, ovšem s předvedeným výkonem v daných podmínkách můžeme být nadmíru spokojeni. Genzerem a Suchánkem a Duškem nejsme, nebyli jsme a nikdy nebudeme. Štěpánek řekl, že mu připomínáme sklepáckou skupinu Mimóza…
V sestavě bylo základní trio doplněné poprvé Hammou Jedinou Novotnou (hypoteticky by měla být ještě přítomná nepřítomná Pavla Drtinová), skeče byly částečně zcela nové (Filtr z toho vytěžil skvělou reklamovku Coke Song), částečně jsme vydojili staré pecky (Čekárna a Neo). Říkáme si, že když to nedopadne, je to skvělý základ pro případný skečový večírek.
PS: Hrůza, vše se odehrávalo v angličtině. Značně pythonovské ovšem, protože naší…
[doplnit mp3 Coke]